2011. május 19., csütörtök

ÉLJ a JELENBEN légy megvilágosult

A jelenlét  a béke  önmagad énjeivel,amikoris olyan teljes belső harmóniába kerülsz, mely a végtelen nyugalom s békesség állapota. Erősnek érzed magad, senki s semmi sem árthat Neked, megszűnnek létezni emberi tulajdonságok, mint pl az aggódás és a félelem.Nem félsz semmitől, hiszen nem is létezik az eszköztáradban az az érzés már, hogy félelem . Nincs fájdalomérzet, csak a bölcs tudat, hogy minden történésnek oka van. Megszűnik pl. a vágy érzete, hiszen képes vagy a teljes lemondás érzésvilágára. Nekem ez volt  a legnehezebb, ezt tanultam a legtöbbet, mindig visszatérő feladatok során,míg rá nem jöttem h mi miért van .S döntöttem, h gondolatot váltok.:)
Érdekes ugyanakkor, h nagyon empatikus is tudsz lenni. Hiszen tudod, a másik ember ha szenved min megy át. Segítőkész vagy felé s kedves. Ez alaptulajdonsággoddá válik.
Te magad  energia vagy, adott magasabb rezgészszámon.
M ások érzései nem tudnak Rád hatni, csak ha te ezt tudatosan akarod h hasson. Másképp látsz dolgokat, más a tér - idő érzékelésed, hiszen pl. az IDŐ mint olyan megszűnik létezni. Egy nap - egy perc - egy év - egy óra? mindegy. MOST van az álapotod. MOST éled a pillanatot, MOST érzed át.  Ha mindig a  jelenben élsz, az állandó örömben, észreveszed, h ez állandósul....

Á m, hogy ezt elérd, kell tudnod befelé is fordulni, önmagad felé, meg kell ismerned magad, szeresd magad,  építsd a lelked, tested. Legyenek tiszták a gondolataid, érzéseid, tetteid. ( A gondolat már majdhogynem tett, hiszen minden tettet teremtő gondolat előz meg.) Minél tisztábbak a gondolataid, s minél inkább nyitott vagy arra, hogy szeress másokat, s önmagad is természetesen, annál inkább érzed,  h ezt a belső örömet, megnyugvást, szeretetet amit te megtapasztaltál, Istennek hála, más is tapasztalja meg. Más is kapjon a fényből.  Innentől kezdve megszűnik létezni az az érzés, hogy én én én s megint csak én... hiszen már teljes egész vagy. ÉN/TE úgy vagyok/vagy jól ahogy vagyok/vagy.
T ökéletes harmóniában vagy önmagaddal és környezeteddel , és úgy teremtesz, hogy az erkölcsileg, mentálisan, szellemileg, testileg  is hasznos mind neked, s környezetednek.
Ha befelé fordulva eléred a belső önmagad, a belső hangot a testeddel a lelkeddel, szellemeddel, akkor tanulj meg figyelni másokat, a környezetedet. Figyelj s okulj. Sokat lehet tanulni másoktól és sokat is lehet javítani változtatni ha épp úgy alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése